Sàwàddie!! - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu Sàwàddie!! - Reisverslag uit Numansdorp, Nederland van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

Sàwàddie!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

26 December 2008 | Nederland, Numansdorp

HALLO ALLEMAAL!!

helaas kan deze reis niet door gaan omdat jolanda in het ziekenhuis ligt door een beroerte en mag daarom een half jaar niet vliegen,het is jammer maar jo d`r gezondheid staat voorop en gelukkig gaat het de goede kant op met haar.
zoals het nu gaat heeft ze er niks aan overgehouden en kan zo hopelijk snel weer naar huis.
dus misschien in november wilen we gaan .

laat maar een lief berichtje voor jo achter dat zal ze wel leuk vinden!


groetjes melvin

  • 26 December 2008 - 16:21

    Shirley:

    Leuk idee om een reisdagboek bij te houden. Ik zal zeker deze site in de gaten houden. Gr. Shirley en Jeroen.

  • 26 December 2008 - 19:46

    Fien Vlasblom:

    Spannend hoor,hele goede reis en geniet ervan,wist je trouwens dat Laura ''made in Thailand'' is,groetjes en pas goed op elkaar,Tante Fien

  • 26 December 2008 - 21:23

    Jolanda En Melvin :

    Lieve tante Fien

    Haha dat is leuk om te weten!!

    Liefs

  • 29 December 2008 - 10:41

    René:

    ik ga je volgen.

  • 29 December 2008 - 19:06

    Jan Strijen :

    Leuk he zo'n reisdagboek!ik ga jullie zeker ook volgen.
    Voor mij is het bijna zo ver en mischien komen we elkaar wel tegen
    Groet Jan

  • 04 Januari 2009 - 17:08

    Shirley & Jeroen :

    Wij hebben nu ook een jeroenenshirley.waarbenjij.nu :D

  • 04 Januari 2009 - 20:50

    Marike & Patricia:

    Leuk man echt jaloers!!!!!
    Tof dat we mee mogen reizen op deze manier.
    Tot snel Lieverds
    Knuffel van ons

  • 07 Januari 2009 - 11:48

    Marieke:

    ik ga af en toe zeker ff op de site kijken!Leuk hoor!!!

  • 08 Januari 2009 - 20:34

    Esther & Michael:

    Hey wat leuk jho.
    Heel veel plezier, en heb hem bij me favorieten staan, dus ga jullie zeker in de gaten houden !

    Xesther & Michael

  • 09 Januari 2009 - 08:55

    Michiel Edwards:

    Ben wel een beetje jaloers.
    Heel veel plezier in februari.
    p.s. waar ligt Bankonk?

  • 17 Januari 2009 - 11:07

    Sjoerd En Sharony:

    Hallo Jolanda en Melvin!
    Wij wensen jullie heelveel plezier!Lijkt me super om zon reis te maken geniet er samen maar lekker van!
    Gr sjoerd en sharony

  • 18 Januari 2009 - 09:14

    Joop En Wies:

    ja wij gaan deze reis ook volgen hoor,en tussentijds houden we jullie huisje vorstvrij,sorry grote villa,doei.

  • 19 Januari 2009 - 07:12

    Rene:

    Nog even en dan gaat de reis plaatsvinden.
    geweldig!

    Ben echt reuze benieuwd hoe het zal zijn.
    Geniet ervan.

    Tot horens/ziens/mails.

  • 27 Januari 2009 - 19:05

    Esther:

    Hey Mevin & Jolanda,

    Ik schrik me rot.
    ik denk laat is f kijken wat mensen nog meer an jullie schijven, en dan lees ik dit.

    Wanneer is dit gebeurt?
    Ik hoop dat ze er idd niets aan over houd en jullie in nov alsnog kunnen gaan.
    Men.. wat ben ik blij dat het niet daar is gebeurd!!

    Jolanda en Melvin heel veel sterkte !
    Zet hem op he Jo!

    Dikke x Esther & Michael

  • 02 Februari 2009 - 03:28

    Jan Strijen:

    Hallo ,wat jammer voor jullie maar zoals je zelf al zegt gezondheid staat voorop.

    Ik hoop dat het inmiddels wat beter gaat en vanuit Laos wens ik jullie het allebeste toe en hopelijk kunnen jullie volgend jaar naar deze mooie en fasinerende kant van de wereld.

    Groet Jan

  • 02 Februari 2009 - 10:04

    Rene:

    Hoi Jolanda en Melvin,

    ik dacht ik kijk nog even of er al wat bekend is en dan lees ik dit bericht.
    Schrikken en ik hoop en bid dat alles weer helemaal goed mag komen.

    Jolanda zet em op en herstel maar snel.

    Groetjes,

    René

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda en Melvin

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 368
Totaal aantal bezoekers 29886

Voorgaande reizen:

21 September 2017 - 13 Oktober 2017

Vietnam

25 Februari 2015 - 24 Maart 2015

Bali & Sulawesi

07 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Voor de tweede keer naar Thailand

28 Mei 2011 - 18 Juni 2011

Eindelijk onze reis

10 September 2009 - 21 September 2009

Lekker ontspannen!!

31 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: