melvin - Reisverslag uit Westmaas, Nederland van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu melvin - Reisverslag uit Westmaas, Nederland van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

melvin

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

29 Mei 2011 | Nederland, Westmaas

nadat we onze vliegreis overleefd hadden (zonder te slapen) en de taxichauffeur een tientje gegeven hadden voor een rit van 3 kwartier zijn we aangekomen in bangkok! Natuurlijk veel te vroeg dus zijn we chinatow gaan exploren.Midden in chinatown hebben we een super leuk chinees hotelletje waarvan de foto's uiteraard nog bijgevoegd worden. Nu eerst even lekker opfrissen en straks misschien bij de liggende boedda kijken en waarschijnlijk niet te laat naar bed omdat we een nachtje overgeslagen hebben.

• 29 Mei 2011 - 10:23

Adrie Monique En Lin:

Klinkt goed
    Geniet ervan, schijnt een prachtige ervaring te zijn.
    Dikke kus adrie monique en linda xxx

• 29 Mei 2011 - 12:47

Rem Loon Juul:

Hoi luitjes,

Fijn dat jullie heelhuids zijn aangekomen!!

We volgen jullie op de voet hoor!!

Veel liefs en de groeten uit olanda.

Tot horens

• 29 Mei 2011 - 17:38

Mad,mo & Kids:

En zat er niets in je koffer ;-))
    Klinkt goed joh,waren de taxi`s hier maar zo goedkoop!
    liggende boedha? ze zitten toch altijd in elkaar gevouwen? haha
    veel plezier!! ben benieuwd of het eten daar beter is dan bij de nederlandse chinees!

• 29 Mei 2011 - 18:16

Aad En Jose:

Hoi reizigers
    Fijn dat de vlucht goed is gegaan kan ons voorstellen dat je erg moe ben van de reis .Heel veel plezier en stuur maar lekker veel foto's dan genieten wij met jullie mee.heel veel groetjes van aad en jose

• 30 Mei 2011 - 07:52

Rene:

Hoi,

Fijn dat jullie er veilig zijn aangekomen.
    Geniet ervan en ben benieuwd wat jullie allemaal nog gaan beleven.

Groet,

René

• 30 Mei 2011 - 09:25

Cora:

hoihoi fijn te lezen dat jullie goed zijn aangekomen, hopelijk hebben jullie goed geslapen, geniet ervan, ik lees ff elke dag of er nieuws is...doegies van ons

• 30 Mei 2011 - 16:45

Marike&Patricia&kids:

Pippie & Doris wat leuk dat we kunnen mee genieten op jullie reisje!
    Heel veel plezier en geniet er maar lekker van!
    Kuzz van ons allemaal

• 30 Mei 2011 - 17:51

Ed, Mo En Plurk:

Hehe...blij dat jullie goed zijn aangekomen en dat alles tot nog volgens plan verloopt, nouja...plan...

Veel plezier in ieder geval daar enne...doe toch maar voorzichtig hoor! X uit Strijen

• 30 Mei 2011 - 18:30

Fien:

Vvvvvveeel plezier en geniet van de mooie reis,liefs Henk en Fien

• 31 Mei 2011 - 14:35

Veel Plezier:

Fijn dat jullie goed zijn anagekomen. Is het lekker weer daar? Geniet ervan!!

• 04 Juni 2011 - 06:22

Marike:

Nog langs geweest bij de Wat Pho? Begrepen dat je daar een cursus Thaise massage kunt krijgen...daar zou het thuisfront straks ook nog plezier aan kunnen beleven :). Geniet van jullie reis. Groetjes P&M en kids