Vliegveld - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu Vliegveld - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

Vliegveld

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

01 Juni 2011 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

We zitten nu op het vliegveld van bangkok voor onze binnenlandse vlucht naar Surat Thani.
Gisteren hebben we een fiets tocht door bangkok gedaan dat was mega spannend tussen het verkeer door fietsen en dan moet je je een 5 baans N weg voorstellen wat heel druk is.
We hebben bijzondere mensen en huizen gezien, heerlijk geluncht bij een Thais vrouwtje.Noodles met Garnalen en pinda's.
We hebben een Mega Varaan gezien en we zijn ook nog aangehouden door de politie nou ja Melvin dan....
Hij gooide een peuk op straat en er stond direct een agent achter ons, we kregen een kaart dat de boete kon varieeren tusen de 2000B en 10.000 Bath.
Uiteindelijk zei hij als je 500 Bath geef dan is het goed.Ik met m'n portomonee zwaaien en ik had maar 300 Bath erin, mel deed heel respectvol en zielig en we mochten geukkig uiteindelijk gaan.
Dus nu de sigaretjes netjes in de broekzak haha..
Nou wee gaan boarden, tot horens allemaal.

Dikke kus jojo en Melvin

• 01 Juni 2011 - 06:42

Jose:

Wat een lef zeg om door dat drukke verkeer te fietsen ,maar op die manier beleef je het leven daar natuurlijk veel meer en je kan alles op gemak bekijken.
    Maar goed dat Melvin zielig kan doen dat is voor de portomonnee een stuk fijner.
    Nou luitjes een hele goede vlucht naar jullie volgende bestemming.

Xxxxxx Jose en Aad

• 01 Juni 2011 - 07:36

Marike&Patricia&kids:

Gaaf zeg mmm Thailand wij willen ook!
    Veel plezier op Surat Thani!
    En misschien is het een mooi moment om te stoppen met roken.......... scheelt nu geld op 2 manieren ;-)

Have fun
    Kuzz ons

• 01 Juni 2011 - 09:39

Andre:

Gaaf land he!

• 01 Juni 2011 - 10:55

Jose:

Wat leuk om jullie zo te volgen.
    Klinkt erg leuk allemaal. Geniet ervan!!
    Liefs jose

• 01 Juni 2011 - 13:26

Cora:

aloha klinkt allemaal goed, wel stoer om zo tussen die drukte te fietsen, ennuh mel ik hoop dat jolanda je een optater heb gegeven met die stomme peuk van je lollll, gelukkig kon je j egeld in de knip houden, veel plezier en groetjes van ons...knufff van tarzan en frits

• 06 Juni 2011 - 18:22

Adrie Monique En Lin:

Nou das alweer een avontuur op zich zeg.
    Spannend allenaal hoor en een heel avontuur hoor. Geniet er maar van.
    Dikke kus van je (tante) monique (ome adrie) en (nicht) Linda