Bijna thuis - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu Bijna thuis - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

Bijna thuis

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

16 Juni 2011 | Thailand, Koh Tao

Hallo allemaal,

Het mooiste vergat ik te vertellen vanuit het ziekenhuis zijn we met de ambulance naar een strandhuisje gebracht, gratis een kwartier in de ambulance.
Dit was wel weer bijzonder.

We zijn nu in Koh Tao wat een geweldige plek is zoals alles wat we gezien hebben het is echt een geweldig land alles is mogelijk en alles komt goed.
Je hoeft je echt nergens druk om te maken ook al denk je of weet je dat ze je niet begrijpen.
Morgen vertrekken we met een catamaran richting Chumpton daar stappen we over op een bus waar we helaas 6 uur in moeten doorbrengen om in Bangkok te komen maar het is sneller dan met de trein of vliegtuig.
Voor het vliegtuig moeten we namelijk naar Koh Samui dus dat is ook wel een eindje!
We komen uit op Koh san road daarvandaan moeten we met de taxi naar het vliegveld.

Melvin rond vandaag z`n padi af dus ik ga ervan uit dat hij geslaagd is.

We gaan vanmiddag hopelijk nog een eilanden tour doen waarbij we gaan snorkelen maar dat ligt eraan hoe laat Melvin terug is.

Iloontje en rem we landen rond 9.30 aanstaande zaterdag 18 juni dus als jullie er rond half 11 zijn dan is het vroeg genoeg.Tot dan in elk geval.

Nou lieve mensen helaas zit het er bijna op we gaan vanavond nog een paar buckets drinken om het af te sluiten.
We weten zeker dat we nog eens terug gaan naar dit geweldige land met het super lekkere eten en super lieve aardige mensen en de prachtige omgeving.
We kunnen wel zeggen we love Thailand.

• 16 Juni 2011 - 05:49

Aad En Jose:

Jullie maken elke dag wel iets bijzonders mee in een ambulance naar je strandhuisje gebracht worden zal je hier niet meemaken. We wensen jullie een hele goede terug reis en zijn benieuwd naar jullie foto's.

Groetjes Aad en Jose

• 16 Juni 2011 - 07:42

Hilde:

Wat een gave verhalen, zo te horen hebben jullie het heel goed gehad!!

Doe voorzichtig nog de laatste dagen!

Tot snel!

x Hilde

• 16 Juni 2011 - 11:01

Jose:

Klinkt weer helemaal leuk!!! Geniet van de laatste daagjes en alvast een goede reis terug.
    We spreken snel af, ben nieuwsgierig naar de foto's!!
    Liefs Jose

• 16 Juni 2011 - 14:30

Mo Mad En De Kindert:

Fijn dat het zo`n leuke reis was voor jullie,wij gaan hier zeker ook een keer heen!
    Straks lekker naar huis en dan verder klussen ;-))

Fijne reis!

kus!

• 16 Juni 2011 - 16:24

Adrie Monique En Lin:

Dat gaat wel snel zeg die vakantie maar vast een hele mooie ervaring.
    Goede reis naar huis en tot snel dikke kus A3Monique en linda xxxxxxx

• 17 Juni 2011 - 11:18

Coco:

Hoi lieverds,

Wat super dat jullie het zo goed hebben gehad de tijd is echt voorbij gevlogen zeg...alweer bijna thuis...
    Hele goede terug reis en tot snel,
    Ben echt benieuwd naar nog meer verhalen en jullie foto's...

Liefs van leonard colinda Vicky en Mike

• 17 Juni 2011 - 13:44

Ilona, Rem En Julian:

Hee lieffies,

Fijn dat jullie het tot de laatste dag naar jullie zin hebben gehad. Laat alles nog even lekker op jullie inwerken en we zien jullie morgen op de luchthaven (komen jullie toevallig langs Starbucks op Schiphol? White chocolate mocca mmmmm hahahaha).

Hele dikke kus en tot morgen!
    Love u guys
    Iloon