Vertrek over 30 dagen - Reisverslag uit Westmaas, Nederland van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu Vertrek over 30 dagen - Reisverslag uit Westmaas, Nederland van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

Vertrek over 30 dagen

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

26 Januari 2015 | Nederland, Westmaas

Selamat malam,

Het aftellen is begonnen, nog 30 dagen te gaan voordat ons avontuur begint. Onze piloot vertrekt op woensdag 25 februari om 20:55 vanaf Amsterdam richting Denpasar te Bali.
We landen op donderdag 26 februari om 20:10 (lokale tijd) uiteraard hopen we dat we een tijdje kunnen slapen want de reistijd is 16 uur.

Ons globale schema zal er als volgt uitzien;
Donderdag avond een taxi regelen die ons naar kuta brengt, daar op zoek naar een slaapplaats voor de eerste en tweede nacht. Vrijdag acclimatiseren en de omgeving verkennen.
Zaterdag ochtend vliegen we om 6:35 naar Makassar te Sulawesi.
Dit is een vlucht van 1:20m
Bij aankomst op zoek naar een slaapplaats en daarna de omgeving verkennen en uiteraard een trektocht boeken naar de toraja.

We vliegen op 14 maart om 9:15 weer terug naar Denpasar waar we ook gaan rondtrekken. En we hebben nog geluk want we mogen balinees nieuwjaar mee maken op 21 maart :-)
Op 23 maart om 21:30 is het helaas weer tijd om terug te vliegen. Als alles goed verloopt landen op schiphol op 24 maart om 8:00 uur.

We verwachten dat we weer een fantastische spannende en indrukwekkende reis gaan maken waarin alles mogelijk is omdat we alleen een vliegticket geboekt hebben.

We zullen jullie weer via deze site op de hoogte brengen van onze avonturen en vinden het erg leuk a al s jullie berichtj je s achter laten via deze site!

• 26 Januari 2015 - 21:36

Renate:

Lijkt me weer een geweldig avontuur:)
    Alvast een geweldige vakantie gewenst en een goede reis!!

Xx Renate

• 27 Januari 2015 - 06:46

Remco:

Hallo Mel en Jo,

Jemig wat een reis!!!
    Het zal vast een fantastische reis worden met veel avontuur!!
    Mel goed insmeren!! Jo natuurlijk ook....

• 27 Januari 2015 - 09:41

Cora En Clemens:

alohaaa jo en mel,
    kijk aan zeg wat een heerlijk vooruitzicht, poewee wel veel reisuren hoor, maar jullie zijn nog jong en kunnen de hele wereld aan, ik zeg...lekker genieten en een hele goede reis en hou ons idd op de hoogte.
    lieve groetjes van cora en je pa xxxx

• 27 Januari 2015 - 16:57

Fien:

Fijne vakantie samen......lekker genieten !!!!!

XX Tante Fien

• 28 Januari 2015 - 11:18

Chris:

Beste Jomel
    Leuk dat jullie weer gaan reizen.
    Echter vind ik het leuker om achteraf de verhalen te horen van jullie
    Hierom zal ik jullie dan ook niet middels deze weg volgen.
    Dit alles om de digitalisering van de maatschappij tot een halt te roepen.
    Ik hoor het wel als de foto rolletjes ontwikkeld zijn

Tags: