Thailand here we come - Reisverslag uit Westmaas, Nederland van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu Thailand here we come - Reisverslag uit Westmaas, Nederland van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

Thailand here we come

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

24 Mei 2011 | Nederland, Westmaas

Jaja lieve mensen onze vakantie gaat bijna beginnen, we vliegen zaterdag 28 mei naar Bangkok.Ja en inderdaad dat is op m`n verjaardag, leuk kado he...

We blijven 3 nachten in Bangkok.
We hebben 2 overnachtingen in het Shanghai Mansion.
Op 31 mei gaan we een fiets tocht doen door Chinatown dus dat zal heel bijzonder zijn.

Op 1 juni vertrekt onze binnenlandse vlucht naar Surat Thani.
Daar op zoek naar een slaapplek om vervolgens op twee juni te beginnen aan onze Tree Top Jungle tocht.

Als we dat overleeft hebben dan beginnen we op Koh Samui om daarvan daan allerlei eilandjes te gaan ontdeken en uiteraard te genieten van al het moois
Ik hoop dat we de mogelijkheid hebben om af en toe een berichtje te plaatsen zodat we jullie op de hoogte kunnen houden!

Liefs Jolanda en Melvin

  • 24 Mei 2011 - 18:51

    Mo&Mad:

    Yeah!! dat is pas een tof verjaardags cadeau!! leuk die fietstocht! hè bah wat ben ik jaloers ;-)
    veel plezier,wees voorzichtig en geniet van al het lekkere eten!!

  • 24 Mei 2011 - 19:28

    Mazzafakkeur:

    Heel veel plezier en geniet van al het moois dat jullie gaan zien en meemaken.

  • 24 Mei 2011 - 19:48

    Ilona:

    Hey lieffies,

    Te gek dat jullie nu eindelijk op vakantie gaan. Geniet er lekker van en veel foto's maken. Ik zal aan jullie denken!

    Dikke kus,
    Iloon
    P.s. ik bel nog voordat jullie vertrekken.

  • 24 Mei 2011 - 20:31

    Coco.leo,Vicky En ?:

    Hoi lievers,

    Eindelijk is het dan bijna zover...
    Hoop dat jullie een waanzinnige vakantie hebben met alles was jullie graag willen doen en zien...
    Geniet van het land en van elkaar...
    Tot snel,

    Liefs van ons xxx

  • 25 Mei 2011 - 06:42

    A3 En Monique:

    He jolanda en melvin
    Dat klinkt wel goed zeg. Mooi avontuur.
    Heel veel plezier en geniet van alle indrukken.
    En voor hoelang gaan jullie?
    Gr A3 monique en Linda

  • 25 Mei 2011 - 06:58

    Jose Van Der Hoeven:

    Hoi Jolanda en Melvin

    Dat is weer een hele onderneming zeg die reis van jullie,ik hoop dat jullie er erg van genieten .Ik ben erg benieuwd naar jullie reisverslagen jullie komen vast veel moois tegen.Nou avonturiers ik wens jullie een helemooie reis toe.
    Groetjes Jose v.d Hoeven xxxxxxxxxx

  • 25 Mei 2011 - 10:26

    Cora En Clemens:

    aloha, een hele goede vliegreis en have fun in het mooie land, geniet ervan...en maak veel foto's, doei van ons

  • 25 Mei 2011 - 12:38

    M & R:

    Holla Chickies,

    een hele veilige vlucht toegewenst en geniet van jullie welverdiende vakantie. we houden de site in de gaten.

    liefs M&R

  • 25 Mei 2011 - 13:22

    Karel:

    Voor je overnachting in Surat-Thani, kijk eens op www.firstmonkeyschool.com

    Karel

  • 25 Mei 2011 - 17:36

    Shirley:

    Jullie gaan het vast helemaal geweldig hebben daar. Het is echt een super land. Die fietstocht heb ik ook gedaan. Is echt een aanrader. Ik ga jullie reisverslagen volgen :D

  • 25 Mei 2011 - 19:34

    Jolanda En Melvin :

    Karel, bedankt voor de super toffe locatie, daar heb ik zeker wel interesse in in ga is verder informeren!
    Je moet me even helpen wie je ben want ik kan er even niet op komen ;-)
    Indien je nog meer tips heb dan hoor ik het graag.

    Iedereen bedankt voor de lieve en leuke reactie's, en tante monique we gaan 3 weken :-)

  • 26 Mei 2011 - 00:11

    Karel:

    Hoi Jolanda en Melvin,

    Jullie kennen me niet. maar ik ben laatst in Surat-Thani geweest en zocht op Surat-Thani. Zoedoende vond ik jullie schrijfsel en dacht, ik moet mijn ervaring delen. Verder heb ik de eigenaresse belooft wat reclame voor haar te maken. Het is een nog erg onbekende bestemming, wat het erg charmant maakt.

    Veel plezier!

    Karel.

  • 28 Mei 2011 - 16:47

    Jose En Aad:

    Hoi Jolanda

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag,en een hele goede reis.
    Xxxxxxxxx Aad en Jose

  • 28 Mei 2011 - 18:23

    Cora:

    spannenddddd ben erg benieuwd hoe de vlucht is gegaan doegies van ons

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Westmaas

Jolanda en Melvin

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 29909

Voorgaande reizen:

21 September 2017 - 13 Oktober 2017

Vietnam

25 Februari 2015 - 24 Maart 2015

Bali & Sulawesi

07 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Voor de tweede keer naar Thailand

28 Mei 2011 - 18 Juni 2011

Eindelijk onze reis

10 September 2009 - 21 September 2009

Lekker ontspannen!!

31 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: