Dong hoi en Hue - Reisverslag uit Mê Ra, Vietnam van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu Dong hoi en Hue - Reisverslag uit Mê Ra, Vietnam van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

Dong hoi en Hue

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

29 September 2017 | Vietnam, Mê Ra

Hoi hoi lieve vriendjes en vriendinnetjes
we vinden het super leuk om jullie reacties te lezen. Daar worden we blij van!

Hierbij weer het vervolg:
Rond 6uur in de morgen liepen we door Dong hoi te slenteren met onze volledige bepakking in het nu al warme zonnetje .
We waren allebei een beetje kriebelig van het niet zo geweldige nachtje in de trein en besloten dus maar even ergens een drankje te gaan halen en de WiFi te gebruiken om te kijken waar we de nacht zouden gaan doorbrengen.
We zagen een klein soort van koffietentje en d'r was WiFi dus dat werd hem.
Onder het genot van een espresso en een colaatje hadden we een homestay gevonden en besloten om na de versnapering maar een taxi te pakken want t was een half uur lopen en in 30 graden is dat geen pretje met onze rugzakken.
Daar aangekomen werden we leuk ontvangen en met allemaal mini diertjes zoals kittens en een schat van een hondje genaamd chillie we waren verliefd op het hondje.

nadat we onze spullen daar geïnstalleerd hadden hebben we de leenfietsen gepakt en in de volle zon een stukje gaan fietsen.
Even op het strand gekeken en onze voetjes even nat gemaakt maar we waren op weg naar een grote zandduin die daar verderop moest zijn maar we waren al een paar flinke heuvels lekker naar beneden gesjeest maar besefte dat we ook nog terug moesten dus zijn we maar weer om gedraaid en richting de homestay gegaan. Even spullen opgezocht en bij een ander hotel zijn we gaan zwemmen en relaxen.
Nadat we ons opgefrist hebben hebben we langs de kant van de weg een taxi staande gehouden om ons in het "centrum" af te gooien.
Dat centrum hebben we niet kunnen vinden en zijn na een aardig stukje lopen eerst maar even een biertje gaan halen en het treehuggers café, een soort wereldwinkel en restaurant in 1.
Het geitenwollensokken gehalte daar was hoog maar de bediening was echt top!
Bij alles wat je bestelde kreeg je wel wat bij , aparte thee en koekjes bij Jo d'r koffie en fruit na ons eten .
Daarna zijn we opzoek gegaan naar een supermarktje en gevonden en daarna weer richting onze homestay gelopen maar onderweg zagen we op het dak van een hotel op de 14e verdieping een skybar dus ja.... daar moesten we even een biertje halen!
Toen ze op waren wilde een ventje met mel op de foto, vraag niet waarom maar misschien vond hij hem op 1 of andere superster lijken?

• 29 September 2017 - 15:25

Cora En Clemens:

alohaaaa leukies om weer een vervolg te lezen en ook leuke foto's en wat een lief hondje kan me voorstellen dat jullie dat verliefd op waren, jullie lopen flink wat af zo te lezen poewee wat een energie, geniet nog lekker door lieve groetjes van ons (en nog steeds niks gehoord) xxx

• 29 September 2017 - 16:33

Jose:

Hoi Jolanda en Melvin
    Ik hoop dat jullie nu beter slapen dan in de trein,maar ja je moet alles mee
    maken he. Het was weer een leuk verslag en leuke foto's