Phuket patong beach - Reisverslag uit Ban Nai Yang, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu Phuket patong beach - Reisverslag uit Ban Nai Yang, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

Phuket patong beach

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

17 Juni 2012 | Thailand, Ban Nai Yang

hallo lieve mensen,

Ja het was een echte slang niet zo heel groot ik denk 2 meter en een slanke maar ja het was toch eng. hihi.
We zijn nu in Phuket beland eerst waren we in een klein plaatsje, toen verder getrokken naar Patong beach, de toeristische trekpleister, ja dat was het echt bah wat verschrikkelijk zeg. Oudere en jongere man met jonge thaise grietjes en om de seconden wordt je aangesproken door indiers die je van alles willen verkopen. s' avonds hebben we wel bij een leuk barretje gezeten, daar hebben we allerlei spelletjes gedaan van spijker slaan tot torrens bouwen met blokjes (jinga heet dat) dit was midden in de hoerenbuurt ;-)
We hebben s'ochtends een taxi genomen naar het noorden. We zijn nu Nai Yang, een heel leuk plaatsje, waar ze kite surfen we hebben vandaag circa 10km op het strand gelopen, echt heel bijzonder de vliegtuigen gaan hier vlak over het strand dus we waren even echte vliegtuig spotters.
We kwamen in een stuk uit waar de thaise bevolking lekker aan het picknicken en aan het zwemmen waren dat was wel bijzonder om te zien. De kinderen waren heerlijk aan het dollen in het water.
Ze rijden met de motor over het strand en niet zo zacht ook echt mooi om te zien.
Een stuk verder was er een mannetje aan het vissen, hij had een gevlekte murene gevangen. Best wel zielig deze hing hij aan een stokje en de vis kilde uiteindelijk zichzelf.
We hebben ook nog een goud kettingtje gevonden op het strand dus het was onze geluksdag. Daarna zijn we heerlijk bij een echt thais tentje gaan eten waar de lokale bevolking ook zat, dus we hopen er geen last van te krijgen. :-)
Het was heerlijk.

Morgen gaan we een mega leuke tour doen waarbij we gaan kanoeen enz maar dat horen jullie later weer.

Leuk dat iedereen weer gereageerd heeft!

xx Jo en mel.

Oja mel heeft weer mega uitslag dus we zijn weer bij de apotheker geweest en nu heeft hij medicijnen gekregen, en gelukkig werken deze want z'n knieholtes waren gewoon paars!

• 17 Juni 2012 - 17:41

Jose Van Der Hoeven:

Tjonge wat hebben jullie weer veel beleefd,het is elke keer weer erg leuk om te lezen.Wel een beetje uit kijken voor de slangen hoor!! Wat leuk dat jullie in thaise zaakjes wat gaan eten Dan beleef echt de sfeer van het land.Morgen een hele mooie tour. Xxxxx Aad en Jose

• 17 Juni 2012 - 18:11

Mo En Mad:

Klinkt goed! Bah ik ben jaloers... ;-)
    Ach wij gaan deze zomer waarschijnlijk naar Texel en dat strand is minstens zo mooi als dat palmbomengedoe van jullie! (not)...
    Have fun in the sun!!

Xxxxxxxxxxx

• 17 Juni 2012 - 19:42

Cora:

he wat een leuk verhaal weer en ook leuke foto's erbij, jullie maken nogal eens wat mee, wel superleuk allemaal.
    we leven erg met jullie mee en hopelijk word je idd nie ziek net zoals de vorige keer, hopelijk heeft t eten jullie gesmaakt. hier is t matig weer, soms een zonnetje maar toch ook wel weer fris. doei van ons en genieten maar weer xxxx

• 18 Juni 2012 - 14:58

Joop En Wies:

Zit de fotos te bekijken en het is daar erg mooi he,je maakt nog eens wat mee he.Zat naar weerbericht istanbul te kijken en daar blijft het ook tot minimaal 1 juli ook mooi weer.Nou genieten jullie er maar van want het is zo weer voorbij,groetjes.

• 20 Juni 2012 - 18:51

Barbara:

Wat een leuke dingen doen jullie allemaal. Ben niet jaloers hoor.....
    Geniet er maar lekker van.
    Groetjes Barbara