Nachtboot naar Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu Nachtboot naar Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

Nachtboot naar Koh Tao

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

22 Juni 2012 | Thailand, Koh Tao

Hallo,

Ja bijzonder he wat we allemaal meemaken. We zijn vanuit Naiyang vertrokken naar Koh Tao, hier zijn we vorig jaar ook geweest.
Maar het was een hele belevenis om er te komen. We zijn rond 14 uur vertrokken richting Surat thani, dit was 2,5 uur rijden mmet een mini van. We werden ook nog even in spannig gehouden of dat de nachtboot wel zou varen.
Maar uiteindelijk kwam het verlossende woord, dat hij vaarde. Het was wel grappig want mel heeft bij het boekings kantoortje nog een beetje geboxt op z'n Thais. We moesten toen vanaf 6 uur tot 11 uur s'avonds wachten tot dat de boot zou vertrekken. Dit was een lange zit omdat er niet veel te doen was, dus uiteindelijk hebben we op de pier een filmpje gekeken. (op de playstation)
We zaten midden in de film met onze wiskey cola en toen kwam er een thaise vrouw tussen ons in zitten en haar man maakte een foto van ons. En ja die man kwam ook tussen ons zitten en wilde ook op de foto. haha echt lollig!!
Toen konden we uiteindelijk de boot op, nou dat viel me alles mee, we pakte gelijk een plekje in het midden zodat we samen op een verhoging konden slapen en daardoor geen last hadden van andere kweilende mensen. De bootreis was circa 7 uur dus we hebben aardig geslapen.
Nu zijn we heerlijk in Koh Tao, echt geweldig om hier weer terug te zijn. Melvin heeft hier gedoken en het was weer erg mooi. We zijn samen ook nog naar het eiland nangyuan geweest, dit was echt eeb geweldige snorkelplek. We zijn meerdere malen aangevallen door kleine visjes, echt een raar gevoel.
Dokter Fish is beter te doen. (dan zit je in een bak met je voeten en gaan de visjes alle dode huidcellen opeten)
Maar jongens het moest er natuurlijk weer van komen, ik ben vannacht erg ziek geweest, even in detail het kwam er aan alle kanten uit, poeh wat voelde ik me rot. Nu gaat het gelukkig iets beter.

Ook nog zo iets we sliepen in een huisje waar de badkamer open was waardoor ik dus in de badkamer kwam en tot de ontdekking kwam dat er echt een mega spin zat (zo groot als m'n vuist. Nou toen was ik wel even bang. Melvin wilde hem niet dood maken dus toen be ik de held geweest :-)

Morgen gaan we een quat huren en gaan we lekker over het eiland toeren, dus hopelijk zijn m'n darmen morgen weer de oude.

Nou lieve mensen bedankt weer voor de leuke reactie's en tot horens.

Dikke knuffel jo en mel

• 22 Juni 2012 - 14:11

Mad:

het moest er een keer van komen hè,vind nog dat het lang geduurd heeft hahaha!
    hoop dat je snel weer beter bent!
    We missen jullie wel dus als jullie terug zijn spreken we snel weer af!!

doei! geniet-ze!

• 22 Juni 2012 - 14:19

Jose Van Der Hoeven:

Jullie hebben er weer een hoop reis en avontuur uren op zitten. Tjonge wat beleven jullie veel.En dan ook nog fotomodellen. Wel lekker dat jullie op de boot konden slapen.Wel stoer Jo dat je zo.n spin durf aan te vallen hihi
    Maar inmiddels weet ik wel dat je veel lef heb.En nog veel plezier met het rond toeren. Heel veel groetjes en Xxxxx Jose

• 22 Juni 2012 - 15:31

Jose:

Klinkt nOg steeds super allemaal!! Behalve die spin dan, krijg er kippevel van:-((
    Veel plezier nog!
    Xxx

• 22 Juni 2012 - 16:24

Cora:

meidddd wat een verhaal weer zeg, maar dan die spin...ieuwk dat je dat durf zeg terwijl je voor muizen zo bang ben lolll, en o mutsie weer ziekies, hmz ik dacht al...dat ga goed maar zo ziejemaarweer, beterschap en geniet er nog maar weer van want t schiet alweer op dat je trugkom naar dat natte,kouwe en miezerige nederland, doei van ons xxxx

• 22 Juni 2012 - 20:48

Renate:

Wat een leuke verhalen weer Jo! Echt top zo'n reis!! Wel rot voor je dat je je zo ziek voelde, gelukkig voel je je weer wat beter en hopelijk ben je morgen weer de oude!

Have fun xx

• 22 Juni 2012 - 21:13

Shirley:

Wat vervelend dat je ziek bent. Beterschap. Hopelijk knap je snel weer op. Blijf genieten daar. Veel plezier op de quad morgen!

• 24 Juni 2012 - 12:19

Hilde :

Hi jo en mel,

Wat klinkt dit allemaal heerlijk!! Ben jaloers!! Hoop dat je je weer wat beter voelt Jo!! Veel plezier nog en doe voorzichtig!!

Tot het volgende verhaal!!

• 25 Juni 2012 - 20:06

Coco:

Aaaahhh bah een spin! Wat ben je toch dapper! Mooie en leuke dingen maken jullie mee alleen wel erg vervelend dat je ziek bent!inmiddels weer opgeknapt hoop ik! Ik vier zondag me verjaardag kijk maar of jullie zin hebben! maar nu eerst nog lekker genieten van alle avonturen en mooie dingen! Liefs van ons!

• 26 Juni 2012 - 07:27

Marike&Patricia&kids:

Haha arme jojo hoop dat je de volgende dag beter was!
    Echt tof dat jullie weer super leuke dingen meemaken ik kan niet wachten tot jullie terug komen.
    Wil alles weer weten!
    Veel plezier met de eilandtour niet te hard rijden ;-)
    Kusjes van ons