Hua hij - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu Hua hij - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

Hua hij

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

26 Juni 2012 | Thailand, Hua Hin

Hallo Gelukkig gaat alles weer goed met me! We hebben koh tao verlaten met de boot en de bus. Alleen waren we 1,5uur onderweg en toen hoorde we een hard sis geluid,de bus kon gelukkig nog remmen. Daar stonden we dan langs de snelweg,met een kapotte luchtslang, het zou 1,5 uur duren voordat er iemand zou komen met een nieuwe slang.dus ja dan maar met de medereizigers kletsen en van het zonnetje genieten. We zijn gelukkig heel huids aangekomen in Hua hin. Toen nog op zoek naar een slaapplaats, ja en dat was in de hoerenbuurt hihi. Wel bizar om te zien trouwens. Ik moet het kort houden ivm 2 uur gratis wifi . Morgen vertrekken we met de bus naar Bangkok meer verhalen volgen. Xxx Jo en mel

• 25 Juni 2012 - 20:10

Jose Van Der Hoeven:

Ben blij dat je weer opgeknapt bent.
    Dan kan je toch meer genieten van de reis.Jammer dat jullie pech hadden met de bus.maar een gezellig praat je met de
    Medereizigers is ook leuk,en je bent toch op plaats van bestemming aangekomen,jullie slaap plaats was wel erg appart,maar goed heb je dat ook maar weer meegemaakt.Weer veel reisgenot samen en ben weer benieuwd naar jullie volgende belevenissen Xxxxx

• 26 Juni 2012 - 06:09

Mark:

het maakt wel je reis leuker door dit soort onverwachte momenten! geniet lekker van de laatste dagenn

• 26 Juni 2012 - 08:57

Cora:

gelukkig weer opgeknapt dan en wat een avontuur dan met die bus lolll dat kan alleen maar in t buitenland he en dan idd het beste ermaar van maken.
    hmz wel apart om in de hoerenbuurt te slapen haha heb je dat ook weer eens gedaan, fijne dagen nog en groetjes van ons xxxx

• 26 Juni 2012 - 11:32

Fred:

jullie komen weer in de buurt van het vliegveld, wegwezen daar, verder reizen.groetjes

• 28 Juni 2012 - 20:42

Madski En Moki :

En? Nog een jong onschuldig jongetje in z'n bips gepiert? Of hebben jullie het netjes gehouden? (ik kan ook nooit 's normaal doen hè) ;-)
    Wanneer zijn jullie eigenlijk weer zu hause? Mag treeltje nog logeren? Hihi
    Veel plezier nog met jullie Thaiserige uitspattingen!

• 29 Juni 2012 - 18:44

Marike,Patricia Kids:

ff kleding shoppen in Bangkok??

Ik weet niet wat ik daarvan moet denken een hoerenbuurt.
    Niet bijgeklust toevallig.

Kus ons