Nog 22 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Westmaas, Nederland van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu Nog 22 dagen voor vertrek - Reisverslag uit Westmaas, Nederland van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

Nog 22 dagen voor vertrek

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

16 Mei 2012 | Nederland, Westmaas

Hallo lieve lezers,

Het is bijna zo ver, nog 22 dagen aftellen en dan gaat onze mooie reis beginnen.

Dit jaar houden we weer ons dagboek bij zodat we iedereen op de hoogte kunnen houden van onze fantastische Thailand ervaringen. En we kunnen op die manier toch contact met jullie houden. Onderaan elk verhaal kunnen jullie een berichtje voor ons achterlaten. (voor de personen die dat nog niet weten :-) Ik merkte dat we het vorig jaar erg leuk vonden om de reacties te lezen.

We vertrekken op donderdag 7 juni om 14.05 vanaf Amsterdam airport met China Air (vluchtnummer CI 66).
We landen de volgende dag om 6.15 op Bangkok international airport.
Daarna vliegen we met Asia air om 10.15 door naar Krabi waar we om 11.40 aankomen.

Krabi ligt aan de Westkust van Thailand, we willen ons laten afzetten bij railay bay. Deze kustlijn ziet er prachtig uit. Als we daar zijn aangekomen dan gaan we eerst op zoek naar een slaapplaats en daarna gaan we lekker chillen op het strand met een heerlijke cocktail.

Minder leuk nieuws:
Gegevens van onze terugreis:
Zaterdag 30 juni om 2.30 met China Air vluchtnummer CI 65
Aankomst Amsterdam Airport zaterdag 30 juni 9.15 uur

Mochten jullie nog vragen, tips of opmerkingen hebben dan zie ik ze graag verschijnen.
En anders weer tot horens!

xx Jo en Mel

• 16 Mei 2012 - 19:29

Mad&mo:

Ik kan alleen maar zeggen dat ik stikjaloers ben ;-)
    Eerst nog jullie feestje!

• 16 Mei 2012 - 20:02

Cora En Clemens:

wowww komt nu idd wel heel dichtbij, allemaal ook heel spannend en leuk met al die voorbereidingen. ik hou jullie verslagen bij, vnd t altijd leuk om te lezen, have fun en geniet ervan maar dat kom vast wel goed. lieve groetjes van ons en een poot van tarzan en frits

• 17 Mei 2012 - 06:28

Monique Berghout:

Zucht...begrijp hier uit dat jullie er echt zoooo geen zin in hebben:-). Heel veel plezier in ieder geval! X

• 17 Mei 2012 - 09:37

Shirley:

Oh, wat klinkt dat goed allemaal!! Ik ben nu al benieuwd naar jullie reisverhalen en foto's.

• 19 Mei 2012 - 09:23

Jose:

Dat schiet al lekker op .
    Maar eerst je verjaardag nog Jolanda.

Tot de 28e

Xxxxx Aad en Jose