Chillen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu Chillen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

Chillen

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

11 Juni 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo Alemaal,

Na aankomst zijn we heelhuids aangekomen bij ao nang beach. Het was een trieste dag want het heeft heel de dag kei hard geregend. We vonden gelukkig snel een slaap verblijf. Maar we hadden toch wel een beetje last van onze jetleg. We zijn toen om half 8 naar bed gegaan. Het rare was dat we om 11 uur s avonds klaar wakker waren. Gelukkig zijn we snel weer in slaap gevallen.
De volgende ochtend hebben we een longtail boot geboekt die ons bracht bij Chicken Iland, Boeddha en nog een eiland. We hebben hier gesnorkeld maar helaas was het zicht niet zo goed door de stort buien.
Daarnaa heeft hij ons over zee met zoon klein houten bootje (voor degene die zich dat niet voor kunnen stellen)naar Railey Bay gebracht. Dit is echt een super leuk plaatsje, alleen er was geen strand. Allerlei leuke barretjes en eetgelegenheden. We hebben daar uiteraard voetbal gekeken maar dit was natuurlijk een tegenvallen. De volgende dag hebben we een ticket gekocht om ons naar Koh Phi Phi te brengen. Je weet wel waar de film the beach is opgenomen. Het was een helse tocht de golven sloegen helemaal tot het bovendek. Nou ja klapte dus na 2 uur waren we blij dat we zijn aangekomen.
Het weer is gelukkig fantastisch op dit moment. Toen we aankwamen heeft melvin gelijk zijn duikcurcus geregeld bij een nederlandse dame. Vandaag was het dus een leerdag :-). Morgen start hij ermee, en ik zal dan meegaan om te snorkelen dus hopelijk zie ik een turtle...
We hebben heerlijk op het strand gelegen met een strak blauwe hemel.

Tevens hebben we een telefoon kaart gekocht, dus mocht er iets zijn dan kunnen jullie ons bereiken op 080-7184262. Het landnummer van Thailand +66 dus dat moet ervoor staan.

We hopen snel weer wat te plaatsen met wat fotos erbij!

Werkse :-)

• 11 Juni 2012 - 15:19

Cora:

nou al met al klinkt t goed hoor en laat mel dan wel ff een foto maken van een turtle haha willen wel bewijs hebben.
    geniet ervan maar dat zal wel lukken hier i st hopeloos weer met kans op regen en onweer vanavond. toedels van ons en leuk weer wat van jullie te lezen xxxx

• 11 Juni 2012 - 15:51

Marouane & Renate:

Hee Wereldreizigers,

Goed te horen dat jullie goed zijn aangekomen en dat de zon daar nu weer schijnt. Hopelijk blijft het heerlijk weer daar voor jullie. Veel plezier morgen met duiken en snorkelen en natuurlijk met al de andere dingen die jullie daar gaan doen. We zullen de verhalen blijven volgen, erg leuk!!

Groetjes Marouane & Renate

• 11 Juni 2012 - 17:54

Jose:

Jammer dat het weer niet goed was bij aankomst maar gelukkig voor jullie nu weer een stralende blauwe lucht.Ik vind dat jullie al weer veel beleefd hebben in die paar dagen.Ben je niet zeeziek geweest? Melvin succes met je duikcurcus. Ben weer benieuwd naar het nieuwe avontuur. Heel veel plezier.Xxxxxx. Jose

• 11 Juni 2012 - 19:37

Ilona, Rem En Julian:

Hee luitjes,

Wat goed om te horen dat jullie het zo leuk hebben daar. Geniet er maar lekker van en we spreken/mailen snel met elkaar!

XX

• 12 Juni 2012 - 11:35

Adrie Mpnique Linda:

He jolan en mel
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Als Melvin nou zen brevet haalt dan kan hij samen met adrie n keer gaan duiken.
    Hopelijk zijn de buien nu voorbij en genieten jullei alleen nog maar van het mooie weer.
    Ennnn mel geen sigaretten op de grond gooien hee.
    Dikke kus van ons
    Adrie monique en linda xxxxx