Mel is aan het duiken - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu Mel is aan het duiken - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jolanda en Melvin - WaarBenJij.nu

Mel is aan het duiken

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Jolanda en Melvin

13 Juni 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo Allemaal,

Hier weer even een kort berichtje van ons.
Melvin is gisteren gaan duiken en heeft de schilpad gezien, ja en hij staat ook op de foto, JIPPIE!
Ook heeft hij 2 soorten haaien gezien en natuurlijk nog meer vissen.

Ik heb heerlijk gesnorkeld maar het was wel spannend omdat ik echt helemaal alleen op zee was, ik sprong van de boot en dan vaart de boot weg...dus ja dat was wel spannend.Gelukkig kon ik nog op tijd om een zwemvest vragen en indien je beide armen boven je hoofd doet dan komt de boot je ophalen. Maar ja dat duurde wel even omdat de afstand behoorlijk groot was. Dus ik was erg blij met me zwemvest.
Het was echt schitterd mooi, zoveel vissen gezien, echt hele grote scholen. Super mooi!

Vandaag is mel gaan diepduiken en fotografie onder water aan het doen.
Dus ik heb net lekker gegeten en ga zo lekker een boek lezen bij het zwembad. Misschien dat ik vanmiddag laat masseren. 1 uur massage kost hier rond de 8 euro hihi.
Anders doe ik het vanavond.

Vanavond gaat mel een nachtduik maken, dat is ook wel erg spannend.Maar ik ben stiekem erg jaloers.
Maar ja helaas mag ik het niet meer doen.

Oja gisteren avond heb ik echt de verste vis van mn leven op, heerlijke zalm van de BBQ, echt genoten!

Iedereen bedankt voor de reactie, erg leuk om te lezen!

Dikke kus jo en mel.

  • 13 Juni 2012 - 06:18

    Cora:

    wowwww wat klink dat allemaal cool zeg, ik ben zeker heel erg benieuwd naar de foto's haha en uiteraard van de turtle. jij ben dr ook wel 1tje zeg om in je uppie zomaar in dat water te gaan dobberen, stoer hoor. ben jaloers op je massage gloof ik lolll maar geniet er maar lekker van en zeker voor zo'n prijsje. vandaag is t hier paardemarkt maar t weer is nog steeds nie echt lekker en vanavond natuurlijk DE wedstrijd op voetbalgebied...nou geniet van alles en lieve groetjes van ons en een pootje van de beestjes xxx

  • 13 Juni 2012 - 06:26

    Jose:

    Leuk hoor dat Mel een schildpad heeft gezien en jij bent ook een held zeg zo alleen in het water ,snorkelen is erg leuk maar ik was niet alleen acher gebieden.
    Jullie zijn echt avonturiers .Die massage dat zou ik ook wel durven hihihi ,nou heerlijk hoor.Dat nacht duiker zal best bijzonder zijn,ben benieuwd naar z,n ervaring. Veel plezier Xxxxxx


  • 13 Juni 2012 - 10:59

    Wanda:

    Jeetje, wat een geweldig verslag. Ik ben jaloers op jullie, ik wil ook daar op vakantie!
    Stoer meid, dat je zo midden op zee durfde achter te blijven. Ik weet niet of ik dat had gedaan?! Ik ben ook benieuwd hoe Mel het vandaag heeft ervaren (en gaat) en wat hij allemaal heeft gezien en op de foto heeft kunnen krijgen. Ik leef met je mee, echt balen dat je niet mee kunt:-(
    Geniet verder van jullie reis, ik volg het verslag op de voet:-)
    Dikke knuffel!!!

  • 13 Juni 2012 - 12:12

    Jose:

    Wow! Jij durft, in je eentje op zee. Stoer hoor, en wat een ervaring!! Je verhalen klinken weer goed. Ik hoop dat ik in Duitsland ergens wifi kan vinden anders moet ik je laatste stuk van de reis missen. Geniet nog van alles wat jullie gaan doen! xx

  • 13 Juni 2012 - 13:48

    Fred Ans:

    lots of bubbles.
    en lekker gemasseerd aan een versnapering blijven genieten.
    Probeer ook de kakkerlakken is.
    grtjes

  • 13 Juni 2012 - 18:59

    Hilde:

    Hi Jo en Mel,

    Wat gaaf!! klinkt allemaal echt super tof!!
    Ben wel jaloers als ik dit allemaal lees vanuit het koude Nederland :((

    Geniet ervan!! en hoe is Mel z'n nachtduik gegaan?? Was zeker wel spannend??

    Ik zie uit naar het volgende verhaal!!

    xxx Hil

  • 15 Juni 2012 - 14:24

    Joop En Wies:

    heel leuk maar dat allen van de boot afduiken dat vinden wij wel eng hoor.Maar dat jullie maar goed naar je zin hebben.Nou er zit al weereen week op,maar wij hebben het nog in petto.Vrijdag 22 gaan we naar de bosporus,en komen drie juli weer terug,nou groetjes en nog veel plezier en wees voorzichtig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jolanda en Melvin

Actief sinds 26 Dec. 2008
Verslag gelezen: 347
Totaal aantal bezoekers 29905

Voorgaande reizen:

21 September 2017 - 13 Oktober 2017

Vietnam

25 Februari 2015 - 24 Maart 2015

Bali & Sulawesi

07 Juni 2012 - 30 Juni 2012

Voor de tweede keer naar Thailand

28 Mei 2011 - 18 Juni 2011

Eindelijk onze reis

10 September 2009 - 21 September 2009

Lekker ontspannen!!

31 Januari 2009 - 01 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: